СЕМИНАР «СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К ОРГАНИЗАЦИИ НРАВСТВЕННО – ПАТРИОТИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ»/ СЕМИНАР ИРТРĚ

Автор: Хайртдинова Э.А., В.Н. Никифорова

В современности особенно важно воспитывать в детях нравственно- патриотическое чувство. Как проводится работа по этому направлению? Какие современные подходы в организации нравственно- патриотического воспитания могут предложить педагоги? На эти и другие вопросы ответили на прошедшем педагогическом совете.

Старший воспитатель Молокова Г.Ф. открыла встречу педагогов с предложением исполнения гимна Российской Федерации, после познакомила участников с планом работы. В ходе педагогического совета педагоги выступали с докладами о проводимой в этом направлении работе. Воспитатели поделились с опытом работы по патриотическому воспитанию дошкольников через реализацию регионального компонента. В конце подвели итоги и определили решение педагогического совета: Продолжить систематически планировать воспитательно-образовательную работу по нравственно-патриотическому воспитанию, используя разнообразные формы и виды деятельности, систематизировать материал по формам общения с родителями: групповым, индивидуальным, наглядно-информационным, повышать профессиональную компетентность педагога, как необходимое условие повышения качества педагогического процесса.

4 декабря на базе детского сада №3 «Радуга» прошел семинар на тему «Программа воспитания: цель, задачи и планирование», где кандидат педагогических наук Васильева Людмила Геннадьевна объяснила, как правильно планировать работу по Программе воспитания и как реализовать на практике цели и задачи.

Педагогический совет и семинар были полезны педагогам для повышения компетентности.

Нумаях пулмасть «Асамат кěперě» ача садěнче педагогсем пěрлехи семинара пуçтарӑнчěç. «Ачасене нравственностьпа патриотла воспитани парас» - темӑпа çыхӑннӑ ěçсене тишкерчěç.

Нравственность тěлěшěнчен кӑтартуллӑ, паха хутшӑнусене, тыткаларӑш культурипе пархатарлӑ ěçсене кӑтартакан тěрлěрен тěслěхсемпе паллашрěç. Тěрлě формӑсемпе тата мелсемпе усӑ курса ěçлени çинче чарӑнса тӑчěç.

Кашни педагогӑн мěн те пулин çěнни пур, çавӑнпа та пěр-пěрин опычěпе паллашни пысӑк вырӑн йышӑнать.

Ольга Петровна Григорьева воспитатель вӑтам ушкӑнри ачасемпе чылай ěç туса ирттернě: ачасемпе чӑваш тěрри кунě, чӑваш çырулě, тěрлě халӑхӑн ěлěк-авалхи йӑли-йерки, уявě çинчен тӑтӑшах калаçу ирттерет. Виçě халӑх вӑййине (вырӑс, чӑваш, тутар) верентет. Вӑл çакӑн пек проектпа ěçлет «Воспитание у детей 3-4 лет интереса к языковому и этнокультурному многообразию родной местности».

«Уçланкӑ ятлӑ шкул умěнхи ачасем тӑтӑшах экскурсине çӳреççě. Вěсем музейра, палӑксем патěнче тата ытти паллӑ вырӑнсенче пулаççě. Хамӑр район ҫыннисен патриотла ěçěсемпе , пирěн ентеш-геройсен биографийěсемпе тěплěн паллашаççě.

Анастасия Петровна Боровкова воспитатель шкула кайма хатěрленекен ушкӑнри ачасемпе ыйту-хурав ирттерчě. Ачасем манӑн ҫемье, манӑн адрес, тӑван кěтес, тӑван çěршыв ӑнлавě, патшалӑх символикин пěлтерěшě, тӑван халӑхӑн тата ытти халӑхсен йӑли-йěрки, ашшě-амӑшěсен профессийě тата ытти хуравсем çине тӑрӑшса хуравларěç.

Педагогсем шкулчченхи вěрентӳ программине пур енлě пурнӑçласа пыма тӑрӑшаççě. Ҫакӑ вěсен каласа панинчен кӑна мар, ачасен хуравěсенчен те палӑрчě.

Ачасене харпӑр хӑйне тата таврари çынсене тěрлě енчен тěрěс хак пама хӑнӑхтарасси, çитěнӳсемшěн, ырӑ ěçсемшěн савӑнма, ырӑ марришěн пӑшӑрханма вěрентни, таврари çынсен тěлěшěпе кӑмӑллӑ пулма пěлни, харпӑр тивěçлěхне ӑнланса сыхлани çинчен ӑнлантарасси – кашни педагогӑн тивěçě.

Нравственнось тасалӑхне çирěплетсе тарӑнлатни, патриотлӑх туйӑмне çӳллě. шайра тытма вěрентни, ачан чун-чěринче нравственность идеалě çуралма пулӑшни вěрентӳпе  воспитани ěçěн тěп задачисем пулса тӑраççě.